Med programvaran SMART Meeting Pro har du tillgång till kraftfulla interaktiva verktyg till er SMART-lösning

Hårdvaran tillsammans med mjukvaran skapar effektiva möten utan krånglig teknik. Fokus ligger på samarbete, kommunikation och flöde.

Du kan enkelt skapa diagram för processflöden och organisationsscheman, ändra handskrivna anteckningar till text genom att använda textigenkänningen eller spara en bild med innehåll från ett dokument eller en webbsida med funktionen ta-bild. Bifoga sedan allt smidigt i din presentation i SMART Meeting Pro.

Spara, mejla och skriv ut

Med det digitala bläcket, SMART Ink, skriver du på filer som du arbetar med, till exempel Microsoft Word, Excel, PowerPoint eller Adobe Acrobat. Du sparar sedan enkelt ner dokumentet i exempelvis en pdf, PPT eller grafisk fil – komplett med digitala anteckningar. Efter mötet mejlar du dokumentet till övriga deltagare.

Med Meeting Pro Premium får du dessutom multiple display-funktioner i mötesrummet, där upp till 16 skärmar kan styras.

Dokumentation att skriva ut hittar du under "Attachments" (bilagor):

Go to top